Pozycjonowanie metodą na sukces w marketingu

W świecie internetowego marketingu utarło się przekonanie, że działania marketingowe zarezerwowane są tylko tylko na rzecz firm, instytucji czy samych przedsiębiorstw. Nie dopuszcza się wręcz myśli o tym, że z takich samych metod promocji mogą korzystać chłopcy i dziewczęta prywatne: działające jako freelancerzy, szukające w internecie sławy, pragnące rozreklamować własną stronę www czy bloga. Jednakże w sytuacji działań marketingowych kierowanych na rozpowszechnienie takich osób marketingowcy muszą trzymać się paru dodatkowych zasad.

Głównie powinni pamiętać, że to co ląduje w sieci, najpewniej w niej zostanie na za każdym razem. Dlatego planując kampanie marketingowe powinni sprawdzać, która reklama internetowa – a dokładniej która jej forma – niesie za sobą najmniejsze ryzyko. Chodzi tu o niebezpieczeństwo tj. powiązanie dokładnie sprecyzowanej chłopcy i dziewczęta z negatywnymi działaniami czy wydarzeniami (np. reklama w formie marketingu wirusowego, szeptanego, e-mailing zakwalifikowany jako SPAM). Z tego względu pole do funkcjonowania jest nieco ograniczone, chociaż wciąż do zupełnej dyspozycji speców od reklamy pozostaje pozycjonowanie. Można tu zastosować taką samą zasadę działania jak przy pozycjonowaniu stron tematycznych, urzędowych albo firmowych – a dodatkowo pozycjonować również imię i nazwisko danej osoby. To dość ważne, priorytetowo gdy takie same noszą dziesiątki a wręcz setki innych osób – a ich profile na serwisach społecznościowych wyświetlają się jako pierwsze, co może sprawić, że będą one mylone z „właściwą” osobą.

Więcej informacji znajdziesz na: cennikseo.pl