###
Pozycjonowanie stron www – prawdopodobnie każdy Internauta zetknął się już z tym pojęciem. Co więcej, wielu osobom wydaje się, że jest to dziedzina, którą można zajmować się zawodowo praktycznie bez żadnego doświadczenia. Ponieważ pozycjonowanie stron internetowych polega głównie na zdobywaniu linków, więc coraz popularniejsza staje się opinia, iż pozycjonowanie nie jest niczym trudnym, wystarczy jedynie siedzieć przed komputerem i spamować, gdzie się da. A to potrafi przecież właściwie każdy…
Tymczasem pozycjonowanie stron internetowych jest dziedziną, w której sukces odnoszą realnie nieliczni. Mężczyźni i kobiety niedoświadczone, polegające na opiniach innych , a ponadto na informacjach dostępnych za darmo w Internecie, w wielu sytuacjach swoimi nieudolnymi staraniami doprowadzają do tego, iż dana witryna zalicza tzw. filtr albo ban w Google. Gdy należy później wydostać witrynę z filtra albo bana, pozycjoner amator w większości wycofuje się, nie mając pojęcia, co dalej robić. Tak więc poleganie na niedoświadczonym pozycjonerze lub własnoręczne pozycjonowanie może okazać się całkiem nieopłacalne.
By ustrzec się przykrych konsekwencji związanych z nieumiejętnymi działaniami takich osób, warto skorzystać z usług kogoś polecanego przez znajomych, którzy mieli już okazję sprawdzić umiejętności danego pozycjonera. Odpowiednim rozwiązaniem jest jednak zapoznanie się z ofertą firmy, dla której pozycjonowanie stron internetowych to główna dziedzina działalności. Można wtedy posiadać stuprocentową pewność, że poczynione starania nie pójdą na marne, lecz przyczynią się do wzrostu obrotów finansowych.
Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie i public relations można z sobą łączyć i razem wytworzyć coś co będzie współgrało ze sobą doskonale. Zwiększając poza tym sprzedaż naszego produktu. Natomiast jak to zrobić?
Jak wiemy Public Relations w znacznym stopniu korzysta z notek prasowych jako jednej z sposobności dotarcie do klienta z produktem. Bądź również drugim misją takiej notki jest kreowanie marki w oczach ewentualnych kupujących. Jedynym co powinno się zrobić to odpowiednie zoptymalizowanie danego artykułu prasowego dzięki, takiej optymalizacji nasza informacja dotrze do znacznie większej grupy zainteresowanym. Warto wykorzystywać w takich artykułach bardzo niszowe słowa kluczowe. Dzięki temu pozycjonowanie wykona się prawie w sposób automatyczny. Drugą dużą zaletą takich artykułów jest fakt, że łatwo uda się w niego wpleść zagnieżdżone linki do mojej witryny. Takie linki wyglądają nadzwyczaj naturalnie, ponieważ nikogo wszak nie powinno dziwić, że w artykule o spisie produktów/usług danej firmy znajdzie się odnośnik do niej.
W jaki sposób więc zauważyłeś PR i pozycjonowanie stron można ze sobą łączyć. Powiedziałbym nawet, że powinno się to robić dla genialna firmy. Natomiast dlaczego firmy nie korzystają z takiej sposobności. Wydaje mi się, że nie posiadają odpowiednich kompetencji by ten potencjał wykorzystać.
Zapraszmy do spojrzenia na nasz katalog firm.