Mało osób zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie i public relations można z sobą łączyć i razem utworzyć coś co będzie współgrało ze sobą idealnie. Zwiększając ponadto sprzedaż naszego produktu. Jednak jak to można zrobić?
Jak wiemy Public Relations w znacznym stopniu korzysta z notek prasowych jako jednej z sposobów dotarcie do klienta z produktem. Bądź też drugim celem takiej notki jest kreowanie marki w oczach potencjalnych kupujących. Jedynym co powinno się zrobić to odpowiednie zoptymalizowanie danego artykułu prasowego dzięki, takiej optymalizacji nasza informacja dotrze do znacznie większej grupy zainteresowanym. Warto wykorzystywać w takich artykułach bardzo niszowe słowa kluczowe. Dzięki temu pozycjonowanie wykona się prawie automatycznie. Drugą dobrą właściwością takich artykułów jest fakt, że łatwo uda się w niego wpleść zagnieżdżone linki do naszej witryny. Takie linki wyglądają nadzwyczaj naturalnie, ponieważ nikogo wszak nie powinno dziwić, że w artykule o ofercie danej firmy znajdzie się odnośnik do niej.
W jaki sposób zatem zauważyłeś PR i pozycjonowanie stron można ze sobą łączyć. Powiedziałbym dosłownie, że należy to robić dla znakomita firmy. Natomiast dlaczego firmy nie korzystają z takiej sposobności. Wydaje mi się, że nie mają odpowiednich kompetencji aby ten potencjał wykorzystać.
Zapraszmy do spojrzenia na nasz katalog firm.